Wszystkie bestsellery
  • Banner

  • Banner

  • PayNow

    PayNow
Błotniki, nadkola i elementy
Błotniki, nadkola i elementy

Błotniki, nadkola i elementy

Aktywne filtry

Błotniki i nadkola dzielimy na występujące w okolicach kabiny i tylne.

Błotniki przy kabinie dzielimy na dwa rodzaje. Pierwsze z nich są umieszczone zaraz pod kabiną i nad kołem, widać je przy podniesieniu kabiny, a drugie są zamontowane zaraz za kołem. Wszystkie te błotniki są uzależnione od wielkości kabiny.

W kabinie szerokiej ( TGX / TGA ) występuje jeden rodzaj błotnika pod kabiną. Błotnik za kabiną również jest taki sam w każdej kabinie szerokiej, lecz do niego przykręcane jest jako oddzielna część obrzeże ( tzw. „ banan „ ).

W kabinie wąskiej ( TGS / TGA ) występują dwa rodzaje błotnika pod kabiną, które są zależne od głębokości kabiny. Błotnik za kabiną również jest w dwóch wersjach, z szerokim lub z wąskim paskiem ( też zależy od głębokości kabiny ).

Błotniki pod kabiną i za kabiną w takich autach jak MAN TGL / TGM i starsze typu F2000 / F90 są mniej popularne i w celu dokładniej analizy i dobrania odpowiedniej części, odpowiednią metodą jest sprawdzenie części po nr VIN.

Błotniki tylne dzielimy na:

  • przed kołem,
  • nad kołem
  • za kołem.

Błotniki tylne w takich samochodach jak MAN TGA ( od roku 2005 ), MAN TGX i MAN TGS są takie same. Jedynie trzeba sprawdzić czy jest to pojedyncze czy podwójne koło.

Samochody takie jak MAN TGL / TGM mają węższe błotniki tylne.

Starsze samochody ( F2000, F90, L2000, STAR ) należy sprawdzać po nr VIN.

Do błotników i elementów również możemy zaliczyć takie części jak poszerzenia i mocowania.

Śledź nas na Facebooku